agahi1400

  • ۰
  • ۰

مقایسه حفاظ های استیل با سایر انواع حفاظ

امنیت یکی از مهمترین مواردی است که همه ما می خواهیم. امنیت می تواند در مواردی مانند امنیت شغلی ، امنیت زندگی یا امنیت خانه باشد.

 

برای امنیت خانه ، امروزه ابزارهای متنوعی در بازار موجود است اما هیچ چیز مانند داشتن حفاظ های پنجره و بالکن امن نیست. حفاظ ها مانند نگهبانان خانه ها هستند. حفاظ ها نصب می شوند تا علاوه بر تأمین امنیت در برابر سارقین و سرقت ها ، از بروز حوادثی مانند سقوط از پنجره نیز جلوگیری کنند. این امر مخصوصاً برای کسانی که در خانه بچه های کوچک یا خردسال دارند بسیار حائز اهمیت است.

 

حفاظ های پنجره ها و درب ها از جنس های مختلفی ساخته می شوند. متداول ترین موادی که در ساخت حفاظ های پنجره استفاده می شود ، استیل ، آلومینیوم و آهن هستند. اما امروزه بیشتره حفاظ های پنجره به دلیل دوام و مقاومت بالای استیل ,  از استیل براق ساخته می شوند. حفاظ های استیل روشن امروزه به مد جدیدی برای پنجره ها و بالکن های مدرن ساختمان ها تبدیل شده اند.

 

حفاظ پنجره آلومینیومی

 

حفاظ پنجره آلومینیومی یکی از سبک ترین حفاظ ها است. آلومینیوم در واقع نوعی  فلز سبک وزن است و چگالی بسیار کمی دارد.. برای نصب حفاظ سبک وزن ، تنش و فشار کمتری بر روی سازه ساختمان وارد می شود. بنابراین برای ساختمان هایی که از مصالح سبک مثل چوب ساخته شده اند مفید است ولی برای ساختمان های بتنی حفاظ های آلومینیومی زیاد مناسب نیست.

 

حفاظ پنجره آهنی

 

آهن به عنوان یک فلز سنگین است و به عنوان قوی ترین نوع فلز در مقایسه با بقیه شناخته شده است. سنگینی و استحکام آهن آن را به نوعی مصالح مفید برای ساختمان ها تبدیل می کند. مسئله اصلی آهن این است که برای مکان ها و شهرهای مرطوب مانند نزدیکی سواحل زیاد مناسب نیست زیرا به سرعت زنگ می زند , بنابراین هزینه صرف شده برای نگهداری آن نسبت به نصب آن بسیار زیاد است.

 

حفاظ پنجره استیل

 

استیل روشن یک فولاد ملایم است اما بیشتر یک محصول نهایی است و در مواردی که به یک محصول بی عیب و نقص نیاز است از آن استفاده می شود. گفته می شود حفاظ های استیل از نوع بهترین حفاظ ها هستند دلیل این امر آن است که مواد اولیه ، مواد شیمیایی و غیره که برای ساخت حفاظ  استیل استفاده می شود از بهترین کیفیت برخوردار است. در حالی که سایر مواد مورد استفاده برای ساخت حفاظ ها معمولاً کیفیت و دوام استیل را ندارند. همچنین فولاد به عنوان یک فلز سنگین ، مقاومت و دوام آن بسیار زیاد است و نمی توان آن را به آسانی خم کرد یا شکست , بنابراین ایمنی کامل را برای ساختمان ایجاد می کند. حفاظ های فولادی براق را می توان برای هر نوع پنجره طراحی کرد و جوش داد.

 

همانطور که در مورد مزایای زیاد حفاظ های استیل گفته شد با توجه به کیفیت و دوام استیل نسبت به سایر فلزات ,  قیمت حفاظ های براق استیل از سایر انواع حفاظ گران تر است و دلیل آن کیفیت برتر و ماندگاری بالای آن است.

حفاظ های پنجره ای استیل هیچ گاه زنگ نمی زنند و معماری مدرن و نمای زیبایی برای شما به همراه خواهند داشت.

البته شایان ذکر است هر نوع حفاظ پنجره مزایا و مزایای خاص خود را دارد ، اما این به انتخاب مواد و بودجه افراد بستگی دارد که کدام نوع را انتخاب کنند.

  • ۰۰/۰۶/۰۹
  • مهراد ابراهیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی