agahi1400

  • ۰
  • ۰

رفوگری فرش

رفوگری فرش

فرش همیشه جز کالاهای  اساسی , گران قیمت و با ارزش در هر خانه ای بوده است و می باشد. چه فرش شما دست باف و چه فرش ماشینی باشد جزئی مهم از خانه شماست که تعویض آن هر چند سال یک بار و در صورت ضرورت انجام می شود.

فرش ها به دیل استفاده مکرر و زیاد از آن ها ممکن است کثیف و فرسوده و  یا دچار پارگی و یا جراحاتی شوند که در هر صورت ظاهر زیبا و چشم نواز خود را از دست می دهند و نیاز به یک سری اقداماتی دارند تا فرش حالت زیبا و دل فریب یک فرش نو را پیدا کند .

به مجموعه اقداماتی که برای ترمیم و مرمت فرش انجام می پذیرد رفوگری می گویند.

در رفوگری می توانند تمامی نواقص فرش از جمله چروک شدگی  یا به اصطلاح شکستگی فرش , سوختگی فرش  , پارگی فرش  و تمامی مشکلاتی که برای فرش به وجود می آید را رفع کنند.

فرش های دستباف همیشه ارزش بالایی برای صاحبان آن ها دارد و تعویض آن ها به دلیل قیمت بالایی که دارند بسیار مشکل است ضمن اینکه بسیاری از فرش های دست باف یادگار عزیزان ما هستند و به خاطر ارزش و خاطره انگیز بودن آن ها افراد تمایل دارند همیشه آن ها را حفظ کنند و تمایلی به فروش یا تعویض آن ها ندارند بنابراین وقتی به دلایل مختلف فرش دچار نقص و یا مشکلی می شود بهترین راهکار رفو کردن یا مرمت کردن فرش است تا مانند روز اول نو و چشم گیر به نظر برسد.

ترمیم فرش های سوخته و یا فرش های پاره شده با رفوگری به بهترین شکل انجام می شود به طوریکه تشخیص محل سوختگی و یا پارگی به سختی امکان پذیر باشد.

رفو گری فرش امری حساس و هنری است و نیاز به ریزه کاری هایی دارد که هر کسی قادر به انجام آن نیست ,  به همین دلیل برای ترمیم فرش نیاز به فرد یا افرادی دارید که سابقه و دانش لازم برای رفوگری را داشته باشند تا مشکل فرش شما دو چندان نشود و ترمیم به بهترین شکل و با ظرافت و دقت لازم صورت پذیرد.

شرکت خدمات قالیشویی سپید کارپت تهران دارای یک تیم متخصص و با تجربه در زمینه رفوگری فرش می باشد که به بهترین شکل و با دقت و حساسیت زیاد به ترمیم فرش شما می پردازند و زیبایی و چشم نواز بودن فرش شما از روز اول نیز بهتر خواهد شد.

تمامی کارها اعم از رفو گری , قالیشویی , شست و شوی موکت , شست و شوی خوشخواب و .... توسط افراد با تجربه و متبحر و با ضمانت برای شما انجام می شود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه رفوگری فرش و اطلاع از قیمت ها و آشنایی با نحوه کار ما تنها کافی است یک تماس بگیرید. قالیشویی سپید کارپت تهران در خدمت شماست.

 

  • ۰۰/۰۶/۰۹
  • مهراد ابراهیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی