agahi1400

  • ۰
  • ۰

لاکچری ترین رستوران های اصفهان برای تشریفات خاص

 

فراموش نکنیم شادی ها و لحظات شیرین ما در مراسم های خاص زندگیمان میتواند رویایی ترین خاطرات آینده ما را رقم بزند. در چنین روزهای خاص و تشریفاتی دریافت بهترین خدمات پذیرایی را باید به گروه تشریفاتی حرفه ای بسپاریم تا خودمان با خیال آسوده بتوانیم با میهمانان وقت بگذرانیم و بدون هیچ دغدغه ای فقط به فکر خلق عمیق ترین شادی ها در بهترین و به یادماندنی ترین روز زندگیمان باشیم. ما این آرامش خاطر را برای شما تضمین میکنیم و قصد داریم به معرفی یکی از لاکچری ترین رستوران های اصفهان برای تشریفات خاص بپردازیم.

رستوران ویژه وی آی پی افتخار دارد به عنوان یکی از لاکچری ترین رستوران های اصفهان برای تشریفات خاص ، که در بزرگترین مجتمع تجاری اصفهان (سیتی سنتر) واقع شده با فضا و چشم انداز زیبا و کم نظیر همراه با موسیقی زنده و ظرفیت پذیرش 400 نفر میهمان با پرسنل حرفه ای، همچنین با نورپردازی جذاب و شگفت انگیز در خدمت شما برای مراسم های مهمتان باشد.

رستوران تمام سلف سرویس وی آی پی مکانی ایده آل برای برگزاری پذیرایی مراسم ها جشن های تولد، عقد و عروسی، تشریفات خاص شغلی و خانوادگی ، مراسم و سمینار به شمار می رود و خدمات کاملی را به مشتریان ارائه می نماید. در رستوران vip اصفهان می توانید با خیال آسوده، ملاقات های خانوادگی، جشن های دوستانه، مراسم، جشن تولد و ... را برگزار کنید. ما در رستوران وی آی پی برای ایجاد یک محیط شاد و دلنشین، موسیقی زنده پاپ را پیشکش لحظات شما نموده ایم و با صدای گرم خواننده خوش ذوق و خوش صدا در کنار طراوت نت های پیانو و گیتار تضمین می کنیم خاطره ای زیبا و ماندگار برایتان بسازیم

معرفی ویژگی های این رستوران لاکچری برای تشریفات خاص

  • طراحی محیط رستوران با شما مشتریان عزیز:  پرسنل با تجربه و با مهارت ما در لاکچری ترین رستوران اصفهان  برای تشریفات سعی میکنند چیدمان و طراحی سالن برگزاری مراسم شما با بهترین آرایش ممکن و بنا بر تجربیات سال های سال خدمترسانی انجام دهند، با این وجود ما پذیرای پیشنهاد طراحی و چیدمان سالن بر اساس سلیقه شما عزیزان از صفر تا صد هستیم.
  • با ظرفیت پذیرایی 400 نفر بصورت همزمان در محیطی لوکس و مفرح
  • شما میتوانید پیشنهاد منوی غذا، دسر، پیش غذا، نوشیدنی ها و .. را مطابق سلیقه خود به مدیریت این رستوران در اصفهان پیشنهاد دهید تا با بهتریت کیفیت ممکن اجرایی گردند.
  • با غذاهای بسیار متنوع، لذیذ، با کیفیت عالی و پخت شده توسط بهترین و مجربترین سرآشپزها برای همه سلیقه ها
  • محیطی با رعایت حداکثر نکات بهداشتی و استاندارد
  • با پرسنلی آموزش دیده، مجرب و با پوششی کاملا مناسب و حرفه ای برای جشن شما
  • سعی در حداکثر تکریم به میزبانان و مهمانان عزیز با پرسنل آموزش دیده و گزینش شده
  • امکان سفارش کیک و شیرینی مطابق سلیقه شما و با بالاترین کیفیت
  • دسرها، سالادها، نوشیدنی ها  و پیش غذای متنوع و قابل دسترس برای همه سلیقه ها
  • مدیریت مجرب، کارآزموده در فضای رستوران کاملا صمیمی
  • ظرفیت بالای پارکینگ خودروها جهت رفاه و آرامش خاطر مهمانان
  • قیمت خدمات با توجه به کیفیت و تنوع خدمات بسیار مناسب و کم نظیر است

لاکچری ترین رستوران اصفهان برای تشریفات

لاکچری ترین رستوران اصفهان این اطمینان را به میزبانان مراسم میدهد، که تنها با اعتماد به ما  و سپردن افتخار برگزاری مراسم به ما، در این لحظات شیرین و به یادماندنی زندگیتان، لحظه به لحظه در کنار شما و درخدمت مهمانان عزیز شما خواهیم بود،

خدمات پذیرایی از میهمانان را به یکی از لاکچری ترین رستوران های اصفهان بسپارید و بدون هیچ دغدغه ای فقط به فکر خلق عمیق ترین شادی ها در بهترین و به یادماندنی ترین روز زندگیتان همراه با عزیزانتان باشید. ما این آرامش خاطر را برای شما تضمین میکنیم.

 لاکچری ترین رستوران اصفهان برای تشریفات

ما در مراسم در کنار شما بوده تا رویایی ترین خاطرات برای شما رقم بخورد و در فضایی بسیار شاد و مفرح با لذیذترین غذاها، دسرها، نوشیدنی ها و … همراه با پذیرایی کاملا حرفه ای مطابق سلایق و آداب رسوم شما ، به‌طوری‌که در پایان مراسم تمام میهمانان با لبی خندان از رستوران خارج‌شده و میزبان از روند مراسم و کامل و بی نقص بودن آن رضایت کامل داشته و افتخار این را داشته باشیم که تنها گزینه انتخابی شما برای انجام مراسمات بعدی شما عزیزان باشیم. هدف ما در خدمترسانی صادقانه و مدرن به همشهری های عزیز است و حتی افق دید ما وسیعتر بوده و به برندی بالنده و افتخار آمیز در سطح کشور می اندیشیم طوری که از اصفهان شهر هنر و فرهنگ انتظاری کمتر از این متصور نیست.

قیمت رستوران وی آی پی:

بسیاری از مخاطبین ما می خواهند بدانند در رستوران وی آی پی چقدر باید هزینه کنند 

اگر بر تجربه های قبلی خود در هزینه سرو غذا در رستوران های اصفهان تامل کنید، به راحتی متوجه خواهید شد که ما در رستوران وی آی پی اصفهان با وجود خدمات تشریفاتی لاکچری و منوی باز و نامحدودی  که با افتخار به شما مشتریان ارائه می نماییم ، انتخابی اقتصادی و توام با رضایت و لذت در ثبت لحظات شما بوده و هستیم .برای اطلاع از قیمت ورودی این رستوران سلف سرویس و برگزاری تشریفات لاکچری چه برای دو نفر یا 400 نفر میتوانید یا به سایت رستوران به آدرس https://vip-restaurant.ir/  مراجعه کنید یا با شماره پایین تماس بگیرید.

 شماره تلفن هماهنگی برای رزرو مراسم: 09131261900

آدرس: اصفهان، سیتی سنتر، طبقه همکف، ورودی 8
03136550401       03136550400

  • ۰۲/۰۹/۰۷
  • مهراد ابراهیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی