agahi1400

  • ۰
  • ۰

حفاظ های آهنی ساده

حفاظ های  آهنی یکی از گزینه های محبوب در بین مالکان و ساختمان سازان است زیرا به راحتی در دسترس ، مقرون به صرفه هستند و اغلب به عنوان یک روش عملی برای محافظت از خانه ها در برابر سارقین در نظر گرفته می شوند.

 

طراحی های عالی حفاظ های  پنجره به خانه شما ایمنی و زیبایی را با استفاده از سبک های متنوع و تزئین شده می بخشد. شما می توانید از طیف گسترده ای از سبک ها متناسب با هرگونه دکوراسیون و نمای ساختمان انتخاب کنید. با توجه به گزینه های زیاد و متنوع حفاظ پنجره ، شما می توانید برای بهبود فضای داخلی و بهبود جذابیت کلی ساختمان خود ، از بین طرح های ساده یا پیچیده تر یکی را انتخاب کنید.

 

مزیت داشتن این همه طرح در دسترس این است که ما حتی می توانیم یک طرح اختصاصی و ویژه ایجاد کنیم که به بهترین وجه برای خانه ما مناسب باشد. اگر خانه ما اروپایی ، سنتی یا شاید فوق مدرن باشد ، می توانیم یک طرح حفاظ  داشته باشیم که برای ما ایده آل باشد. ما همیشه می توانیم از بین سبک های مختلف تزئینی یا سلیقه خود , هم امنیت خانه و هم زیبایی را در کنار هم داشته باشیم و خیالمان بابت امنیت خانه و خانواده مان آسوده باشد.

 

ضرورت وجود حفاظ های آهنی

در دنیای مدرن ما ، جرم واقعیتی بسیار تاریک است که به همه جنبه های زندگی حمله می کند. امروزه ، همه ما شاهد افزایش میزان تخلف هستیم. هدف انتخاب سارقان ساختمان ها و پنجره های بدون حفاظ هستند که به آسانی بتوانند وارد آن شوند و سپس بتوانند به سرعت از آن خارج شوند .  

 

حفاظ های آهنی به عنوان یک مانع عمل می کنند.

یک پنجره استاندارد یا یک درب شیشه ای می تواند در عرض چند ثانیه شکسته شود و مجرمان می توانند به راحتی از آن طریق وارد ساختمان شوند. حفاظ های آهنی پنجره ها تا حد زیادی می توانند برای سارقین بازدارنده باشند . آنها از آهن سخت ساخته شده اند و به آسانی قابل شکستن,  بریدن یا برداشتن نیستند . این باعث می شود سارقان حتی فکر ورود به چنین خانه هایی را نکنند زیرا شکستن حفاظ های آهنی و ورود به خانه از سمت پنجره ها عملا غیر ممکن است. علاوه بر این نصب حفاظ های ریلی پشت درب های ورودی و جلوی تراس ها امنیت خانه را چندین برابر افزایش می دهد.

 

حفاظ های آهنی به شما آرامش می دهند.

این احتمالاً بهترین پاداش برای نصب حفاظ های آهنی در محل کار شما است. شما احتمالاً اطلاعات و پرونده های محرمانه ای درشرکت خود دارید. حساب ها ، مشخصات کارمندان ، قراردادها ، رسیدها و غیره که اغلب در محل های تجاری ذخیره می شوند. اگر محافظت کافی نداشته باشید ، همه این داده های مهم در معرض خطر هستند. اداره یک تجارت با استرس اضافی در مورد سرقت احتمالی می تواند کاملاً آزار دهنده باشد. اگر محافظ کافی برای پنجره ها نصب کرده اید ، سارقین راهی برای ورود به ساختمان شما نخواهند داشت .بدین ترتیب اگر از محل سکونت یا محل کار خود دور هستید  ، دیگر نگران نخواهید بود زیرا آرامش شما برقرار می شود.

 

حفاظ پنجره ریلی نه تنها امنیت در برابر متجاوزان را تأمین می کند بلکه ایمنی در برابر خطر سقوط را نیز فراهم می کند و عنصر مهم طراحی خانه را تشکیل می دهد. این حفاظ ها می توانند در قسمت داخلی پنجره ها به صورت ثابت یا متحرک و یا در قسمت خارجی پنجره ها نصب شوند تا بخشی جدایی ناپذیر از نمای ساختمان را تشکیل دهند.

 

انتخاب حفاظ پنجره

 

عواملی مانند استحکام ، دوام و مقاومت در برابر عناصر آب و هوایی خارجی در تصمیم گیری بهترین مواد برای حفاظ پنجره نقش اساسی دارند. افراد حفاظ متناسب با ساختمان خود را بر اساس قیمت و کاربردی که دارد انتخاب می کنند.

 

حفاظ های آلومینیوم

حفاظ های آلومینیوم محبوب ترین در میان دارندگان هستند زیرا سبک هستند و همچنان به اندازه کافی مقاوم هستند. این ویژگی اصلاح و نگهداری را تسهیل می کند. این نوع حفاظ ها برای خانه های روستایی که از مصالح سبک ساخته شده اند مناسب تر می باشد.

 

حفاظ های فولاد فرفورژه

دزدگیر پنجره فرفورژه قوی و مقاوم هستند و شکستن آن ها  سخت تر از حفاظ های آلومینیومی می باشد. ممکن است بسیاری از افراد تصور کنند چون این میله ها از آهن ساخته شده اند ، احتمال زنگ زدگی در آن ها بالاست. با این حال ، حقیقت این است که حفاظ های فرفورژه پس از رنگ شدن در برابر زنگ زدگی مقاوم هستند. این ها به سبک های مختلفی ارائه می شوند و در بین دارندگان نیز رایج است.

 

حفاظ های آهنی ساده

حفاظ های آهنی ساده بسیار سنگین هستند. آنها از همه انواع حفاظ قوی تر و مقاوم تر می باشند. ممکن است بسیاری از مردم تصور کنند که به دلیل وزن سنگین ، در نمای خارجی ساختمان ساده و ناخوشایند به نظر می رسند. با این حال ، بسیاری از مدل های حفاظ با ترکیبی از آهن و فرفورژه ساخته می شوند. اگر به دنبال یک حفاظ فوق العاده مقاوم و محکم برای ساختمان خود هستید , حفاظ های آهنی ساده گزینه ای ایده آل است. حفاظ های آهنی بسیار محکم و ماندگار هستند و با گذشت زمان از مد نمی افتند.

 

حفاظ های پنجره استیل

استیل ماده ای بسیار محکم و بادوام است که کار با آن آسان است. نگهداری حفاظ های استیل بسیار آسان است و فقط باید آن را با یک پارچه مرطوب پاک کنید و برای شرایط آب و هوایی مرطوب مناسب است زیرا به هیچ عنوان زنگ نمی زند.

 

 

به طور کلی حفاظ های آهنی سازه ای مقاوم , مستحکم و ماندگار برای افزایش امنیت ساختمان های مسکونی , اداری و تجاری می باشد و سال هاست که در صنعت ساختمان سازی کاربرد دارد.

برای آشنایی با مدل های متنوع حفاظ های پنجره آهنی , حفاظ های پنجره استیل , حفاظ های پنجره فرفورژه و ... از گالری نمونه کارهای ما دیدن فرمایید.

  • ۰۰/۰۶/۰۹
  • مهراد ابراهیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی