agahi1400

  • ۰
  • ۰

چرا به حفاظ های فلزی برای افزایش امنیت خانه نیاز داریم؟

پنجره های شیشه ای و بدون حفاظ می تواند برای سارقین و مزاحمین بسیار تحریک کننده باشد زیرا به راحتی می توانند به حریم شخصی شما وارد شده و اموال شما را به آسانی و به سرعت به سرقت ببرند .

وجود دوربین مداربسته و سیستم های دزدگیر حرفه ای و درب های ضد سرقت نیز می توانند جز عوامل باز دارنده برای سارقین باشند و امنیت منزل و محل کار شما را بالا ببرند ولی هیچ کدام به اندازه حفاظ های فلزی و مقاوم نمی توانند امنیت خانه شما را افزایش دهند زیرا سارقین هیچ راهی برای برداشتن حفاظ های پنجره ای و امنیتی ندارند و با وجود حفاظ ها و درب های امنیتی به فکر ورود به خانه شما نخواهند افتاد.

انواع مختلفی از درب های امنیتی و حفاظ های محافظ پنجره وجود دارد ولی پرطرفدارترین و شکیل ترین آن ها حفاظ پنجره فرفوژه می باشند که با طرح و رنگ زیبا و مدرن ,  زیبایی خانه های ویلایی و کاخ های اروپایی را به شما یادآور می شود.

حفاظ های فروفوژه برای پنجره ها می توانند به هر طرح و شکلی که شما بخواهید طراحی شوند و همین مسئله باعث شده با هر سلیقه و ایده ای سازگاری داشته باشند . از سبک های کلاسیک و سنتی گرفته تا مدرن .

 

فرفوژه چیست؟

فرفورژه به معنای "آهن کار شده" است.  آهن فرفورژه طی فرایندی ایجاد می شود که به موجب آن آهن مایع با سرباره در محیطی طراحی می شود که میزان کربن آن را پایین نگه می دارد. این یک عمل متعادل سازی دقیق است که سالها به آموزش و تجربه نیاز دارد. کربن زیاد باعث شکننده تر شدن و غیر قابل انعطاف شدن آهن می شود.. به عنوان مثال ، چدن دارای محتوای کربن بیشتری نسبت به آهن فرفورژه است. برای ریختن در قالب ایده آل است اما نمی توان آن را به همان روشی که آهن فرفورژه است ، کار کرد ، شکل داد ، کشید و منحنی کرد. به همین دلیل برای ساخت تزئینات ساختمان ها و حفاظ ها از فرفوژه بیشتر از سایر فلزات استفاده می شود.

آهن فرفورژه غالباً با شکل ظاهری الیافی مشخص می شود و از چدن نیز نرم و نرم تر است. آهن فرفورژه بسیار قابل انعطاف است ، به این معنی که می توان آن را گرم کرد ، دوباره گرم کرد و به اشکال مختلف کار کرد. در حقیقت ، هرچه بیشتر کار کند ، قویتر می شود. استحکام کششی آهن فرفورژه بسیار بیشتر از چدن است و از این رو برای تیرهای افقی و درب ها و حفاظ های ساختمان مناسب ترین گزینه است.

در قرن نوزدهم به طور گسترده ای در ساخت و ساز ساختمان استفاده می شد ، اما امروزه از آهن فرفورژه در درجه اول برای کاربردهای تزئینی و ساخت حفاظ های پنجره و درب ورودی استفاده می شود.

 

مزایای استفاده از حفاظ های پنجره فرفوژه

از لحاظ زیبایی و ماندگاری ، حفاظ های فرفورژه یک راه حل بی انتها و کاربردی برای امنیت خانه هستند. در ادامه به توضیح بیشتر درباره حفاظ های فرفوژه خواهیم پرداخت.

امنیت:

آهن فرفورژه با دوام بی نظیر ، امنیت برتر و محافظت بهتر از هر نوع درب یا پنجره را در برابر ورود به خانه ارائه می دهد. ساختار فولادی درجه یک , آنها را فوق العاده محکم ، مقاوم در برابر هرگونه ترک خوردگی و شکستگی می کند.

برخلاف درب های چوبی یا وینیل ، نفوذ  از پنجره ها و درب های امنیتی ساخته شده از آهن فرفورژه تقریباً غیرممکن است و با آتش ، آب یا نیرو خراب نمی شوند و سال های سال دوام خواهند داشت.

حفاظ های فرفوژه می توانند در برابر باد شدید و هوای خطرناک مانند تگرگ یا طوفان بدون خوردگی یا خراب شدن مقاومت کنند و این ویژگی آنها را به یک درب ایمنی مناسب و همه جانبه تبدیل می کند.

حفاظ های فرفوژه به گونه ای طراحی شده اند که شما می توانید به راحتی فضای بیرون خانه را تماشا کنید و از تماشای مناظر بیرون از خانه لذت ببرید.این استحکام ، دوام و راحتی در کنار هم باعث شده آهن فرفورژه بهترین ماده برای درب های امنیتی باشد

 

اعتبار

حفاظ ها درهای ایمنی فرفورژه با طراحی منحصر به فرد ، استقبال کننده و در عین حال تسلیم ناپذیر و ایمن ، ویژگی بسیاری از کاخ ها ، کلیساهای جامع ، ساختمان های دولتی و عمارت های متعلق به ثروتمندان و مشاهیر است. درب آهنی سطحی از اعتبار را ارائه می دهد که سبک های دیگر درها به راحتی نمی توانند با آن مطابقت داشته باشند.

 

طراحی متنوع

به عنوان یکی از اولین چیزهایی که بازدیدکنندگان هنگام بازدید از خانه شما مشاهده می کنند ، درب ها و حفاظ های  امنیتی خانه شماست که  نقشی اساسی در شکل گیری ادراک میهمانان از خانه شما دارد. به دلیل قابلیت انعطاف پذیری منحصر به فرد آهن فرفورژه ، درب های ایمنی و حفاظ های  فرفورژه منزل 100٪ قابل تنظیم هستند و می توانند به هر سبک یا طرحی که شما می خواهید ساخته شوند.

 

درها و صفحات محافظ سنتی آهن فرفورژه معمولاً دارای طرح های مارپیچ ، برگ یا تاک دست ساز هستند. درهای آهنی معاصر از خطوط تمیز ، طرح های زاویه دار و هندسی استفاده می کنند. خواه می خواهید درب امنیتی شما جلوه ای کلاسیک از یک قلعه قرون وسطایی را تداعی کند ، طراحی زیبا و مدرن یک خانه مدرن یا چرخش های زیبا و روستایی یک ویلا در توسکان ، درهای ورودی و حفاظ های ساخته شده از فرفورژه می توانند متناسب با زیبایی و سلیقه شما باشند که سایر حفاظ ها و درب های امنیتی چنین طیف متنوعی از امکانات طراحی را ارائه نمی دهند.

 

با درها و حفاظ های ساخته شده از فرفورژه ، شما تقریباً بی نهایت انتخاب رنگ دارید. ظاهر استیل صیقلی ، رنگ برنز مات ، سیاه کلاسیک ، سفید خالص یا هر رنگ دیگری که طراحی خانه شما را تکمیل کند ، انتخاب کنید. همچنین می توانید چراغ های حاشیه ای روکش دار اضافه کنید و یا یک ترانس قرار دهید. گزینه های ساخت حفاظ و  درب مسکونی با امنیت بالا در فرفورژه واقعاً بی پایان است.

 

سرانجام ، درب ایمنی فرفورژه شما می تواند با پنجره ها ، دروازه ها و نرده های امنیتی منطبق طراحی شود تا زیبایی یکپارچه ای در خانه شما ایجاد کند. بدین ترتیب شما علاوه بر طراحی زیبا می توانید چندین خط دفاعی داشته باشید تا اموال خود را از مزاحمان در امان نگه دارید.

 

نگهداری آسان

نگهداری درب های ایمنی و حفاظ های فرفورژه بسیار آسان است. بر خلاف سایر درهای امنیتی ، آنها برای سالم و زیبا نگه داشتن ساختار نیازی به تعمیرات ، جوشکاری مجدد ، ضد زنگ زدگی یا درمان ندارند.

 

جریان هوا

به طور عملی ، درهای آهنی و حفاظ های پنجره همچنین اجازه می دهد تا هوا در سراسر خانه شما جریان یابد ، و راحتی فضای زندگی شما را افزایش می دهد بدون اینکه بر ایمنی تأثیر منفی بگذارد. اگر جریان هوا برای شما در اولویت است ، طراحی مینیمال آهن فرفورژه بهترین تهویه را تضمین می کند.

 

زیبایی

بسیاری از مالکان خانه برای محافظت از دارایی خود در برابر نفوذ ، صفحه های محافظ امنیتی را انتخاب می کنند ، اما این سبک از درب می تواند زیبایی ظاهری خانه شما را به خطر بیندازد. درب های ایمنی فرفورژه هم زیبا و هم کاربردی هستند.

 

درب ایمنی فرفورژه خانه شما را به طرز چشمگیری دگرگون می کند. از مهارت استادانه و زیبایی چشمگیر آهن فرفورژه ساخته شده تا ماده و وزن آن ، درهای ساخته شده از فرفورژه یک اثر هنری است که زیبایی خانه شما را افزایش می دهد.

یک درب ورودی ایمنی با فرفورژه هنگامی که با یک چراغ فرعی یا زیرگذر همراه است ، یا با نور معلق در فضای داخلی برجسته می شود ، می تواند ورودی فراموش نشدنی ایجاد کند و تحسین عابران را جلب کند. هر سبک یا طرحی را که انتخاب کنید ، مطمئن باشید که درهای آهنی کلاس و سبک انکار ناپذیری را به خانه شما می بخشد.

با توجه به موارد یاد شده می توان نتیجه گرفت که حفاظ ها و درب های امنیتی فرفوژه می تواند یک گزینه ایده آل و عالی برای افزایش امنیت خانه و محل کار شما باشد.

 

اگر در نظر دارید درب امنیت یا حفاظ پنجره فرفورژه برای ملک خود  تهیه کنید با ما تماس بگیرید. کادر با تجربه ما به شما در زمینه انتخاب و نصب درب ها و حفاظ های امنیتی با کیفیت بالا کمک خواهند کرد.

از گالری درب ها و حفاظ های امنیتی ما دیدن فرمایید و از مشاوران متبحر ما در زمینه ساخت درب های امنیتی و حفاظ ساختمان مشاوره بگیرید.

 

  • ۰۰/۰۶/۰۷
  • مهراد ابراهیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی