agahi1400

  • ۰
  • ۰

حفاظ پنجره از داخل

امروزه سرقت و دزدی در همه جوامع تا حد زیادی افزایش یافته است و حفاظت از خانه و خانواده برای هر فردی در اولویت می باشد. راهکارهای متعددی برای بالا بردن ایمنی خانه وجود دارد از نصب سیستم های دزدگیر حرفه ای گرفته تا نصب دوربین های مداربسته و یا ... ولی همه این راهکارها برای سارقین تا حدی حل شده است و به آسانی می توانند پیشرفته ترین سیستم های دزدگیر را در کمترین زمان از کار بیندازند و با استفاده از نقاب و یا گریم از دست دوربین های مداربسته فرار کنند  ضمن اینکه نصب دوربین ها و دزدگیر ها بسیار هزینه بر و گران قیمت است.

 بنابراین باید به دنبال راهکار منطقی و ارزان قیمت و دائمی برای پیشگیری از ورود سارقین به منزل و محل کار خود باشیم.

نصب حفاظ های ایمنی بر روی پنجره ها و درب های ورودی آپارتمان ها و اطراف تراس ها می تواند یک راهکار قطعی , ارزان قیمت و همیشگی برای افزایش ضریب ایمنی ساختمان شما باشد.

حفاظ های پنجره ها انواع مختلفی دارند , بعضی از آن ها ثابت بوده و برخی متحرک و قابل باز و بسته شدن هستند , برخی در بیرون از منزل و پشت پنجره ها نصب می شوند و برخی دیگر داخل خانه . همه مدل ها بسته به سلیقه و نوع ساختمان شما ساخته شده و نصب می گردد.

چرا برخی از افراد حفاظ پنجره را داخل خانه نصب می کنند؟

بیشتر حفاظ های امنیتی برای نصب در خارج از خانه طراحی شده اند  و معمولا بیرون از خانه و پشت پنجره ها نصب می شود ولی برخی از افراد تمایل دارند که حفاظ ها داخل خانه نصب شود . دلایل متفاوتی برای نصب حفاظ داخل ساختمان وجود دارد برخی برای حفظ جذابیت نمای بیرونی ساختمان تمایل به نصب حفاظ داخلی دارند , برخی به دلیل متحرک بودن به حفاظ های داخلی رغبت نشان می دهند و برخی دیگر برای امنیت بیشتر مایل به نصب حفاظ داخل منزل هستند.

معمولا و دربیشتر موارد حفاظ پنجره که داخل ساختمان نصب شود , به صورت متحرک و ریلی می باشند که در صورت لزوم بتوان به آسانی آن ها را باز و بسته نمود.

نکته مثبت دیگر در رابطه با حفاظ های پنجره از داخل اینست که  در صورت بروز حوادث پیش بینی نشده و خطرناک مانند آتش سوزی , حفاظ های داخل خانه به آسانی باز می شوند و امکان خروج از خانه بسیار آسان تر از از مواقعی است که حفاظ ها بیرون از خانه و به صورت ثابت باشند.

با این حال مسئله مهم اینست که حفاظ های ساختمانی چه داخل ساختمان باشد چه بیرون از آن می تواند یک مانع محکم و موثر بر سر راه دزدان و سارقین باشد و نصب حفاظ داخل و یا خارج از خانه امری سلیقه ای بوده و به نظر و سلیقه مالک بستگی دارد.

حفاظ های پنجره معمولاً از فلزاتی مانند آهن فرفورژه یا استیل , در اندازه ها و اشکال مختلف به طور دقیق ساخته می شوند تا متناسب با اندازه پنجره شما باشد

رنگ بندی حفاظ ها متنوع است و  بسته به رنگ نمای ساختمان و سلیقه تان می توانید هر رنگی را برای آن انتخاب نمایید.

برخی از شرکت ها دست به نوع آوری زده  و حفاظ های پنجره را به گونه ای طراحی می کند که به صورت نامرئی به نظر برسد و کاملا متناسب با نما و دکوراسیون ساختمان شما باشد بدین ترتیب علاوه بر افزایش امنیت شما,   ظاهر ساختمان شما شکیل و مدرن خواهد شد.

برای دیدن مدل های متنوع حفاظ های پنجره خارج از خانه و حفاظ های پنجره داخل خانه از گالری سایت ما دیدن فرمایید.

  • ۰۰/۰۶/۰۷
  • مهراد ابراهیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی