agahi1400

  • ۰
  • ۰

حفاظ های درب ضد سرقت آپارتمان

امنیت مسئله مهم و مورد توجه همه ی افراد در جامعه کنونی است و همیشه پیشگیری بهترین راهکار می باشد . در جامعه و شرایط کنونی که ساختمان ها و مجتمع های آپارتمانی جای خود را به ساختمانی های اختصاصی داده اند , ده ها خانواده از اقشار مختلف و با خلق و خوهای گوناگون در یک مجتمع زندگی می کنند , ضمن اینکه به دلیل وجود خانوارهای متعدد رفت و آمد در اینگونه ساختمان ها زیاد است و ساکنین اغلب یکدیگر را نمی شناسند به همین دلیل امکان سرقت در مجتمع های مسکونی بسیار زیاد شده است.

در واحدهای تجاری نیز شرایط به همین صورت است. افراد در واحدهای تجاری اموال و اسناد باارزشی دارند که باید در صورت عدم حضورشان در شرکت یا واحد تجاری از دست سارقین در امان باشد.

تکنولوژی های مختلف مانند نصب دوربین های مداربسته و درب های ضد سرقت و دزدگیرها به کمک افراد آمده اند تا امنیت ساختمان ها را تامین کنند ولی این راهکارها تا حدودی برای سارقین حل شده است و سارقین حرفه ای به آسانی می توانند با تغییر چهره از دست دوربین های مداربسته فرار کنند و یا پیشرفته ترین دزدگیرها را در کمترین زمان از کار بیندازند بنابراین در برابر سارقین باید سدی محکم تر ساخته شود تا امنیت محل کار یا محل سکونت شما در هر صورت تضمین گردد .

یکی از راهکارهای ساده , مناسب قیمت و دائمی برای افزایش امنیت واحدهای مسکونی و واحدهای تجاری , نصب حفاظ های آهنی پشت درب آپارتمان است.

حفاظ های ضد سرقت درب آپارتمان ها به آسانی و در کوتاهترین زمان در قسمت درب ورودی واحد شما قفل می شود و بدین ترتیب ورود به خانه یا محل کار شما را امری غیر ممکن می سازد .

آهن ماده ای ارزشمند از گذشته تا کنون بوده است از دروازه و درها گرفته تا حتی برج ایفل ، قرن ها نسل به نسل از خانواده های آهن استفاده می شده و هزاران آهنگر وسایل و ابزار آلات آهنی ساخته اند. تمام آن زمان و تجربه ثابت می کند که آهن ماده ای ایده آل و مقاوم است و دوام بی نظیر آن باعث شده است  امروزه در صنعت ساختمان سازی به خصوص در زمینه حفاظ های ساختمانی کاربردهای فراوانی داشته باشد.

حفاظ های ضد سرقت درب آپارتمان ها از آهن مقاوم ساخته شده است و مدل های مختلفی دارد مانند حفاظ های درب آکاردئونی و حفاظ های درب لولایی و ...

در ادامه به مزایای حفاظ های آهنی درب آپارتمان ها و ضورورت نصب آن ها می پردازیم.

 

  • حفظ حریم خصوصی و امنیت:

امنیت و حفاظت از جان عزیزان و اموال امری بدیهی و ضروری می باشد و به هیچ عنوان قابل سهل انگاری نیست. حفاظ های آهنی از جنس فولاد با آلیاژ بالا ساخته می شوند و به همین دلیل امکان بریدن یا شکستن آن ها وجود ندارد و با استفاده از قفل های چندگانه ورود سارقین را عملا غیر ممکن می سازد.

حفاظ های آهنی درب آپارتمان ها گزینه عالی برای کسانی هستند که امنیت بالا و قابل اطمینان بودن را در کنار هم می خواهند.

  • دوام فوق العاده بالا

حفاظ های ضد سرقت درب آپارتمان ها از مقاومت و عمر بالایی برخوردار هستند و می توانند بیش از یک قرن دوام بیاوردند و نیاز به هیچ گونه نگهداری و یا تعویض و ترمیمی ندارند. به دلیل  اینکه درب ورودی آپارتمان ها از تابش نور مستقیم خورشید و یا باد و باران به دور است , هیچ مشکلی برای حفاظ ها ایجاد نخواهد شد و سال های سال به شما کار می دهد و نیاز به هزینه مجدد برای خرید یا تعمیر و نگهداری آن ها نخواهید داشت.

  • ظاهر زیبا و شکیل

حفاظ های آهنی دارای طرح ها و مدل های متنوع هستند و با ظاهری زیبا و مدرن , آرامش خاطر و زیبایی را در کنار هم برای شما فراهم می کند.

تمامی افراد با سلیقه های متفاوت نیز می توانند از حفاظ های آهنی لذت ببرند. اشکال هندسی ، الگوهای چشم نواز و موارد دیگر همه امکان پذیر است ، به لطف این واقعیت که آهن به راحتی در هر شکلی که بخواهید قابل اجرا است. چه سبک خانه شما سنتی معاصر و یا مدرن باشد طراحی های حفاظ های آهنی درب آپارتمان ها می تواند متناسب با سلیقه و نظر شما ساخته شوند.

  • قیمت مناسب

خرید و نصب حفاظ ضد سرقت درب آپارتمان ها بسیار مناسب تر از خرید دزدگیر , دوربین مداربسته و ... می باشد و شما با یک بار هزینه چندین سال می توانید از مزایای حفاظ های آهنی استفاده کنید بدون اینکه کوچکترین هزینه و یا خرجی برای شما داشته باشد ضمن اینکه ضریب امنیت حفاظ های ضد سرقت درب آپارتمان ها بسیار بیشتر از سایر روش های امنیتی است.

لازم به ذکر است نصب حفاظ های ضد سرقت درب آپارتمان امری شخصی می باشد و برای نصب آن نیاز به اجازه بقیه واحد های مسکونی ندارید و با توجه به اینکه فضای بسیار کمی را اشغال می کند در تمامی ساختمان ها و درب های آپارتمانی قابل اجرا است.

به طور کلی هر جا صحبت از امنیت ساختمان یا واحد تجاری یا مسکونی باشد نمی توان نقش حفاظ های ضد سرقت را نادیده گرفت.

سارقین همیشه به دنبال شکستن سدی هستند که جلوی روی آن هاست ,اگر آن سد شیشه ویا درب های چوبی باشند به آسانی و توسط ترفندهای سارقین به آسانی باز و یا شکسته می شوند ولی گذشتن از حفاظ های آهنی کار آسانی نیست . حفاظ های آهنی چیزهای زیادی برای ارائه دارند و امنیت شما را هزاران بار افزایش می دهند مخصوصا اگر این حفاظ ها به درستی ساخته و نصب شده باشند.

با توجه به مطالب ارائه شده , نصب حفاظ های ضد سرقت درب آپارتمان ها امری ضروری و مهم به نظر می رسد و برای خرید و نصب اینگونه حفاظ ها باید به دنبال تولید کنندگان با تجربه و مطرحی باشید که کار عالی و بدون نقص به شما تحویل دهد.

ما با سال ها تجربه در زمینه تولید حفاظ های درب ضد سرقت , حفاظ های آکاردئونی , حفاظ های پنجره و .... بهترین نوع حفاظ آهنی با ضمانت چندین ساله را برای شما تولید می کنیم تا برای همیشه خیالتان بابت امنیت محل کار و سکونتتان آسوده باشد.

برای دیدن نمونه کارهای حفاظ های ضد سرقت و حفاظ های پنجره از سایت ما دیدن کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • ۰۰/۰۶/۰۷
  • مهراد ابراهیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی