agahi1400

  • ۰
  • ۰

حفاظ درب ضد سرقت آکاردئونی

هنگام خرید و یا اجاره خانه , اولین و مهمترین نکته ای که اغلب افراد در نظر می گیرند وضعیت امنیت خانه می باشد. ایمنی و امنیت محل کار و محل سکونت مهمترین نکته ای است که هر فرد باید در نظر بگیرد به همین دیل افراد سعی می کنند خانه خود را در یک محیط و محله امن انتخاب کنند تا از دست سارقین در امان باشد علاوه بر این با استفاده از روش های مختلف دیگر مانند نصب حفاظ های امنیتی و دزدگیر و .... امنیت و ایمنی خانه را افزایش می دهند.

امروزه اغلب ساختمان ها به صورت آپارتمان و مجتمع های مسکونی چند طبقه و چند واحده می باشد که افراد زیادی در اینگونه ساختمان ها حضور دارند و شناخت همه ی ساکنین و همه ی افرادی که در ساختمان  در حال رفت و آمد هستند با توجه به دنیای پر مشغله امروزی امری مشکل می باشد.

به همین دلیل اغلب واحد های آپارتمانی مجهز به درب های چوبی ضد سرقت هستند ولی این درب های ضد سرقت جدید نیز از ایمنی کافی برخوردار نیستند و  با ترفند های سارقین در کوتاه ترین زمان و به سرعت قابل باز شدن هستند. بنابراین ایجاد یک سد محکم تر و راهکار قطعی تر برای افزایش امنیت محل سکونت و محل کار امری ضروری می باشد.

نصب حفاظ های ضد سرقت آهنی جلوی درب آپارتمان ها یک راهکار قطعی , منطقی و دائمی برای بالا بردن امنیت محل سکونت و محل کار می باشد.

این نوع حفاظ ها نه تنها برای واحدهای مسکونی بلکه برای واحد های تجاری که سرمایه و مدارک و اسناد حقوقی افراد درآن مکان است نیز ضروری می باشد.

حفاظ های آهنی ضد سرقت از جنس فولاد مقاوم ساخته می شود و به هچ عنوان قابل شکستن و یا بریدن نیستند و به عنوان یک شیوه عالی برای بالا بردن امنیت , از گذشته تا کنون مورد استفاده  بوده اند و از ساختمان های مسکونی و تجاری در بربر سارقین محافظت می کنند.

حفاظ های امنیتی ضد سرقت در انواع مختلف ساخته می شوند و برای واحد های تجاری و مسکونی مناسب هستند .

دو نوع اصلی و پرطرفدار حفاظ های ضد سرقت درب آپارتمان ها وجود دارد 1- حفاظ های درب آپارتمان آکاردئونی  2- حفاظ درب آپارتمان لولایی

نوع اول و پر طرفدار حفاظ های درب آپارتمان ها  , حفاظ ضد سرقت کشویی یا حفاظ درب آپارتمان آکاردئونی می باشد.

حفاظ درب آپارتمان آکاردئونی چیست؟

حفاظ آکاردئونی نوعی حفاظ ضد سرقت است که  از قطعات لوزی شکل فولادی تشکیل شده و به صورت کشویی از یک طرف باز شده و در قسمت دیگر قفل می شود. این نوع حفاظ ها هم برای حفاظ نجره و هم  درب ورودی آپارتمان های مسکونی , هم شرکت ها و واحدهای تجاری مناسب می باشد.

حفاظ های آکاردئونی در اصل متشکل از یک مکانیسم تا شو است که توسط حلقه ها یا لولاها به هم متصل می شوند و می توان آن را به اسانی بر روی هر درب ورودی نصب کرد .

بر خلاف درهای سنتی , حفاظ های آکاردئونی به طور گسترده باز نمی شوند , بلکه به یک طرف کشیده می شوند , در حرکت آن ها یک مکانیزم خاص غلتکی انجام می شود که اغلب در قسمت بالای در قرار دارد و توسط هماهنگ کننده های خاص حرکت روان و یکنواخت را فراهم می کند.

 

مزایای نصب حفاظ های آکاردئونی چیست؟

1- افزایش امنیت

استحکام و دوام فوق العاده آهن آن را به ماده ایده آل برای حفاظ های امنیتی تبدیل کرده است. ساختار فولادی درب های آکاردئونی , امنیت برتر و محافظت بیشتر از هر نوع درب را در برابر ورود سارقین به خانه تضمین می کند و امکان بریدن و یا شکستن آن اصلا وجود ندارد.

علاوه بر این حفاظ های آکاردئونی دارای دو سیستم قفل می باشد که با استفاده از قفل های چندگانه شما می توانید امنیت خانه و محل کار خود را برای همیشه و به صورت ایده آل تامین کنید.

2- فضای کم

امروزه اغلب ساختمان ها راه روهای باریک و فضای کمی دارند . حفاظ های آکاردئونی گزینه بسیار مناسبی برای  بهینه سازی فضا هستند و مناسب برای راه روهای باریک می باشد و به آسانی روی درب نصب و باز و بسته می شوند .

حفاظ های آکاردئونی فضای زیادی اشغال نمی کند و هیچ گونه مزاحمتی برای همسایگان و آپارتمانهای مجاور ندارد.

3-  سر و صدای کم

حفاظ های درب آکاردئونی هنگان باز  و بسته کردن هیچ گونه صدای آزار دهنده ای ندارند و برای همسایگان مزاحمتی ایجاد نمی کنند.

4- ظاهر شکیل و زیبا

طراحی های مدرن و شکیل حفاظ های آکاردئونی نه تنها ظاهر آپارتمان شما را خراب نمی کند بلکه به عنوان یک نمای تزئینی , جذابیت ویژه و چشم نوازی به واحد شما می دهد.

تنوع طرح ها و رنگ های حفاظ های آکاردئونی برای هر نوع ساختمان و سلیقه ای متناسب است و همزمان امنیت و زیبایی را برای شما فراهم می کند.

5- قیمت مناسب

با توجه به ویژگی ها و مزایای منحصر به فرد و فراوان درب آکاردئونی , هزینه خرید و نصب حفاظ های آکاردئونی بسیار مناسب و مقرون به صرفه است . شما با یک بار هزینه  می توانید چندین سال از آن استفاده کنید و دیگر لازم به هزینه مجدد برای خرید , تعمیر و نگهداذی آن ندارید.

نگهداری حفاظ های آکاردئونی بسیاراسان است و کافی است تنها با یک دستمال مرطوب آن را گردگیری کنید.

با توجه به مطالب ارائه شده حفاظ های ضد سرقت آکاردئونی یک راهکار بسیار موثر و همیشگی برای حفاظت از واحدهای آپارتمانی و تجاری و حتی تراس ها و بالکن ها می باشد که با هزینه مناسب و مقرون به صرفه , امنیت و آرامش خاطر را برای شما به ارمغان می آورد .

البته شایان ذکر است که هنگام خرید حفاظ های آپارتمانی بسیار تحقیق کرده و از فروشندگان معتبر و با تجربه خرید کنید زیرا نوع پروفیل مصرفی و نحوه نصب حفاظ های ضد سرقت در دوام و ماندگاری آن بسیار تاثیرگذار است.

حفاظ های تولید شده توسط ما از فولاد با آلیاژ بالا و رنگ های کوره ای درجه یک تولید شده که فوق العاده مستحکم بوده و حتی در شرایط آب و هوایی گرم و مرطوب نیز زنگ زده و خراب نمی شود و سالیان سال در کنار حفاظ های ضد سرقت ما آسوده خاطر خواهید بود.

برای دیدن نمونه های متنوع حفاظ های ضد سرقت درب ورودی آپارتمان از سایت ما دیدن فرمایید.

  • ۰۰/۰۶/۰۷
  • مهراد ابراهیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی