agahi1400

  • ۰
  • ۰

حفاظ درب آپارتمان از داخل

 

 

حفاظ درب اپارتمان چیست؟ و به چه دلیل نصب حفاظ درب ورودی آپارتمان ها ضروری می باشد؟

 امروز قصد داریم در این مطلب به بررسی حفاظ های ضد سرقت درب آپارتمان ها و ضرورت نصب آن ها بپردازیم

خانه محلی است که به ما احساس امنیت می دهد و تمامی سرمایه زندگی و عزیزان ما درآن حضور دارند. نگهداری و تامین امنیت خانه و خانواده جز نکات مهم و غیر قابل انکاری است که هر فردی باید به آن توجه کند.

یکی از قدیمی ترین و بهترین راهکارها برای در امان ماندن از دست سارقین نصب و استفاده از حفاظ های فلزی در جلوی درب های شیشه ای و چوبی است.

درب های شیشه ای و چوبی از مقاومت کمی برخوردار هستند و به آسانی شکسته و یا باز شده و نفوذ به داخل خانه از طریق درب های چوبی برای سارقین امری بسیار آسان و راحت می باشد .

ولی نصب حفاظ های فلزی بر روی درب های ورودی کار سارقان را دشوار کرده و از ورود سارقین به داخل خانه جلوگیری می کند.

حفاظ های ضد سرقت درب های آپارتمانی را هم در داخل آپارتمان و هم از قسمت بیرونی درب آپارتمان (در قسمت راهرو) می توان نصب کرد  و مدل های متنوع و گوناگونی دارد و به صورت کشویی ( آکاردئونی ) یا لولایی هستند.

حفاظ های آکاردئونی که در قسمت بیرونی خانه و پشت درب نصب می شوند رایج ترین نوع حفاظ های ضد سرقت هستند و به دلیل اینکه سبک بوده و فضای کمی را اشغال می کنند طرفداران زیادی دارند.

 

نوع دیگر حفاظ درب های آپارتمانی , حفاظ درب آپارتمان از داخل می باشد که این نوع حفاظ ها معمولا به صورت کشویی یا آکاردئونی بوده و به دلیل اینکه روی نمای راهرو و درب ورودی آپارتمان تاثیر نمی گذارند و می توان به صورت شخصی آن را داخل خانه نصب کرد مورد توجه برخی از افراد هستند.

 

کدام نوع حفاظ درب آپارتمان بهتر است؟ حفاظ از داخل یا حفاظ پشت درب آپارتمان

 

انتخاب بین نوع حفاظ درب آپارتمان امری کاملا شخصی است و بستگی به سلیقه و نظر مالک دارد.

برخی از ساختمان ها با توجه به شرایط و ویژگی هایی که دارند همسایگان یا مدیر ساختمان اجازه نصب حفاظ در قسمت راهرو را نمی دهند و یا افراد برای داشتن امنیت بیشتر یا شرایط ویژه  ترجیح می دهند که حفاظ را در قسمت داخلی ساختمان نصب کنند .  همانطور که گفته شد این امر کاملا به نظر و سلیقه مالک بستگی داشته و نصب حفاظ از داخل ساختمان نیز امری طبیعی و رایج است .

 حفاظ های درب آپارتمان از داخل معمولا از نوع حفاظ های آکاردئونی هستند و در عین سبک بودن  فضای بسیار محدودی را اشغال کرده و در ظاهر و دکوراسیون خانه نیز هیچ گونه مشکل و خللی را ایجاد نمی کند.

حفاظ های درب ضد سرقت از داخل نه تنها مناسب واحد های مسکونی بلکه برای واحدهای اداری و تجاری نیز مناسب می باشد.

بسیاری از واحد های تجاری و شرکت ها برای افزایش امنیت و یا سایر دلایل امنیتی و شخصی نصب حفاظ های ضد سرقت از داخل را ترجیح می دهند.

حفاظ های ضد سرقت آکاردئونی مجهز به چندین سیستم قفل مخفی و چندگانه هستند که باز کردن آن ها کار بسیار سختی بوده و عملا ورود سارقین به داخل ساختمان را غیر ممکن می سازد.

حفاظ های درب آپارتمان ها معمولا از فولاد یا آهن فرفوژه ساخته می شوند و با استفاده از رنگ های کوره ای و اکرولیک علاوه بر زیبایی و داشتن نمای چشم نواز , از طول عمر و دوام بسیار بالایی نیز برخوردار هستند.

باز و بسته کردن حفاظ های ضد سرقت درب آپارتمان ها برای خود مالک بسیار آسان بوده و شما با هر بار خروج از خانه می توانید حفاظ خود را در جای آن قفل نموده و با آسودگی خاطر از خانه یا محل کار خود دور شوید.

با توجه به شرایط و ویژگی های ساختمان , شما می توانید هر کدام از حفاظ های ساختمان از داخل یا پشت درب را خریداری کرده و با هزینه ای بسیار مقرون به صرفه آن را نصب کنید و بابت امنیت محل سکونت یا محل کارتان همیشه آسوده خاطر باشد.

از مدل های متنوع و جذاب حفاظ های درب ضد سرقت از داخل و حفاظ های درب ضد سرقت آکاردئونی و لولایی در سایت ما دیدن کنید.

 

  • ۰۰/۰۶/۰۷
  • مهراد ابراهیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی