agahi1400

  • ۰
  • ۰

لیفتراک کوماتسو

لیفتراک نوعی وسیله ی نقلیه ی صنعتی می باشد که برای حمل بار و وسایل سنگین در کارخانجات تولیدی , کارگاه ها و انبار ها مورد استفاده قرار می گیرد. لیفتراک ها دارای یک سکوی چنگال مانند بوده که بار در قسمت سکو قرار می گیرد و توسط نیروی انسانی , نیروی برق و یا هیدرولیک کار کرده و به حمل آسان تر بار کمک می کند.

انواع مختلفی از لیفتراک ها با قدرت حمل بار با وزن های متفاوت وجود دارد.

لیفتراک کوماتسو

کمپانی کوماتسو ژاپن یکی از برترین و بزرگترین شرکت های تولید کننده لیفتراک و بالابر در کشور ژاپن می باشد که در سال 1921 در شهر کوماتسو ژاپن راه اندازی شده است و امروزه رتبه ی  دومین تولید کننده های برتر لیفتراک در جهان را دارا است.کوماتسو از بدو تاسیس , طیف وسیعی از ماشین آلات معدن و ساخت و ساز را مهندسی کرده است و از سال 1945 به بعد ساخت لیفتراک را به صورت تخصصی در کانون توجه خود قرار داده است.

از مهمترین ویژگی های لیفتراک های کوماتسو می توان به قدرت و کیفیت بالا ,  ایمنی فوق العاده بالا ,  کارایی بسیار گسترده و هزینه ی استهلاک کم آن اشاره کرد.

بالابر ها و لیفتراک های کوماتسو کلیه استاندارهای جهانی را دارا بوده و بالاترین میزان رضایت مشتریان را در کارنامه خود ثبت کرده اند.

 

مزایای لیفتراک کوماتسو :

لیفتراک های کوماتسو به دلیل کیفیت بالا و انعطاف زیاد در جهان بسیار شناخته شده اند و نیاز های تمامی شرکت ها و کارخانجات تولیدی و انبارها را فراهم می کنند . خواه صاحب یک انبار کوچک باشید و یا یک کارخانه بزرگ  تولیدی , لیفتراک های کوماتسو می تواند کلیه نیازهای شما برای جا به جایی و حمل بار را برطرف کند.

بسیاری از مشتریان در مکان خود با محدودیت فضا مواجه هستند و راهروهای باریک و کوچکی دارند که امکان استفاده از لیفتراک های بزرگ و یا حتی معمولی برای آن ها امکان پذیر نیست. لیفتراک های راهرو باریک کوماتسو می تواند با سهولت از پس این چالش بر آید و سنگین ترین کالا ها را در فضای محدود و راهرو های باریک برای شما جا به جا کند.

لیفتراک های کوماتسو طیف وسعی از اندازه ها و ظرفیت ها را دارا است و با نیروی برق و یا باتری می تواند مشکلات شما را برای حمل و نقل کاهش دهد.

نوع لاستیک های لیفتراک های کوماتسو نیز می تواند جامد و یا پنوماتیک باشد که متناسب با نوع کارگاه و نیاز شما طراحی خواهد شد.

لاستیک های جامد رایج ترین گزینه هستند و معمولا برای کارخانجاتی با کف بتونی صنعتی استفاده می شوند . با این حال ، تایرهای بادی می توانند در طیف گسترده ای از کارخانجات مفید باشند. خوشبختانه کمپانی کوماتسو می تواند هر دو نوع لاستیک را به مشتریان خود ارائه دهد.

 

علاوه بر موارد یاد شده لیفتراک های کوماتسو یکی از پرقدرت ترین انواع لیفتراک در سراسر جهان هستند و دسترسی به قطعات , خدمات , تعمیر و نگهداری آسان آن نیز جز نکات مثبت حایز اهمیت آن می باشد.

 

انواع لیفتراک های کوماتسو

 

در زیر شما را با تعدادی از لیفتراک های کوماتسو آشنا خواهیم کرد.

 

لیفتراک کوماتسو مدل BX50

ظرفیت 4000 تا 6500 پوند

سری BX50 قلب خط تولید کوماتسو است. چه به یک لیفتراک بسیار چابک و انعطاف پذیر نیاز داشته باشید  که دارای لاستیک بالشتک برای کار در محیط داخلی باشد و یا برای کاربردهای بیرونی به یک مدل پنوماتیک با قدرت بیشتر نیاز داشته باشید ، مطمئنا BX50 قادر خواهد بود نیازهای شما را برآورده کند. BX50 دارای قابلیت های عملکرد برتر است که می تواند به کاهش خستگی اپراتور ، به حداقل رساندن هزینه های عملیاتی ، بهبود محیط کار و تقویت خط تولید کمک کند.

 

لیفتراک کوماتسو مدل AX50

ظرفیت 3000 تا 3500 پوند

AX50 کوماتسو دارای یک طراحی عالی است که حتی کوچکترین جزئیات را نیز پوشش می دهد. کوماتسو 80 سال تخصص مهندسی را برای ساخت این مدل به کار گرفته است که حتی برای سخت ترین مشاغل شما عملکرد بهتر و قدرت بی نظیری را ارائه می دهد. از فناوری پیشرفته هوای پاک به منظور پایین آوردن میزان انتشار آلاینده استفاده می کند که به شما و کارمندانتان یک محیط کار بسیار دلپذیر و پربارتر می دهد.

 

لیفتراک کوماتسو مدل CX50

ظرفیت 8000 تا11000 پوند

یک تکنولوژی پیشرفته موتور و یک سیستم هیدرولیکی منحصر به فرد در سری CX50 کوماتو گرد هم آمده اند تا به شما کاهش باورنکردنی در کل هزینه ها و عملکرد بالا را ارائه بدهند. موتور سری CX50 کاملاً الکترونیکی کنترل می شود و دارای سیستم کاتالیزوری 3 طرفه است که مطابق با آخرین مقررات مربوط به انتشار برای محیط کار تمیزتر است.

لیفتراک کوماتسو 5 تن

لیفتراک IC پنوماتیک کوماتسو

ظرفیت 8000 تا 11000 پوند

سری FH با سیستم محرکه هیدرواستاتیک ، ترمزهای دیسکی مرطوب استاندارد و سیستم هیدرولیک بارگیری سنسور بسته  CLSS)  ) هزینه های نگهداری و بهره برداری کمتری را به شما ارائه می دهد. این خانواده درایو هیدرواستاتیک با قدرت دیزل  , دوام و هزینه کمتری را از استهلاک در محیط های ناهموار فراهم می کنند. این لیفتراک می تواند هزینه عملیاتی شما را در تعدادی از کارهای پرتحرک و با چرخه بالا کاهش دهد.

 

لیفتراک کوماتسو مدل DX50

ظرفیت 15،400 تا 18،000 پوند

اگر به دنبال یک کامیون بالابرهستید که از مزایای ایمنی بالا و دوام طولانی مدت برخوردار باشد ، DX50 Komatsu را با موتور دیزلی ، سیستم ترمز دیسکی مرطوب و دیسک خیس در نظر بگیرید. همچنین این لیفتراک به یک صندلی تعلیق کامل و ساختار دو شناور مجهز شده است تا سواری راحتی را به اپراتورهای شما ارائه دهد. به دلیل داشتن سیستم هیدرولیک تعدیل بار در مرکز باز ، شما باید از سوخت کمتری استفاده کنید و کل هزینه های عملیاتی شما کمتر خواهد بود.

 

 

لیفتراک کوماتسو مدل EX50

ظرفیت 22000 تا 35000 پوند

موتور EX50 با تمام دانش و توسط برترین متخصصین طراحی شده است که کوماتسو به این نوع لیفتراک مشهور است. این ویژگی ها به شما راندمان سوخت بهتر ، حداکثر بهره وری را می دهد و از هزینه های عملیاتی کمتری برخوردار خواهید شد. حتی در سخت ترین محیط های کار ، سیستم ترمز دیسکی مرطوب آن دوام و کارایی بیشتری را برای شما فراهم می کند. دارای دید عالی ، راحتی عالی راننده و کار با آن آسان است. همه این ویژگی ها برای اطمینان از بهره وری و کارایی بیشتر وجود دارد.

 

 

لیفتراک کوماتسو مدل AE50

ظرفیت 3،000 تا4،000 پوند

اگر به دنبال کاهش قابل توجه هزینه های عملیاتی هستید ، لیفتراک های متعادل برقی کوماتسو را در نظر بگیرید. این مدل ها برای بهبود عملکرد و بهره وری حمل بار طراحی شده اند. بالابرهای بالشتک برقی AE50 و AM50 سه چرخ و چهار چرخ به طور کامل تعهد کوماتسو را به شما ارائه می دهد تا ضمن حفاظت از محیط زیست و کاهش هزینه های مالکیت شما ، آنچه را که نیاز دارید در اختیار شما قرار دهد.

 

لیفتراک کوماتسو مدل BBX50

ظرفیت 4000 تا 6،500 پوند

BBX50 Komatsu دارای طیف گسترده ای از مدل و بسته های اختیاری برای پاسخگویی به نیازهای خاص تجارت شما طراحی شده است. اگر بدنبال کاهش استهلاک و  هزینه های نگهداری هستید و  قدرت ، کنترل ، ظرفیت و زمان کار بیشتری را می خواهید، نگاهی به BBX50 بیندازید. این دستگاه بهره وری شما را از سیستم کشش و جریان هیدرولیکی توتال AC تسریع می کند. مهم نیست که بارهای زیادی را که باید منتقل کنید ، می توانید برای انجام کار به یک کامیون کوماتسو اعتماد کنید.

 

 

 

 

لیفتراک کوماتسو سری FR راهرو باریک

ظرفیت 3000 پوند تا 4500 پوند

اگر برای مانور در راهروهای باریک به یک لیفتراک یا بالابر نیاز دارید ، پس سری FR یک انتخاب عالی است. مهندسی جدید و ابتکاری آن به شما امکان کنترل روان و کارآمد لیفتراک را می دهد و شما می توانید در فضای محدود و راهروهای باریک بیشترین کارایی را برای حمل بار داشته باشید.این لیفتراک با یک دکل سنگین و مکانیسم پانتوگرافی طراحی شده است که باعث می شود بتواند سخت ترین و سنگین ترین بارها را حمل کند.

 

 

اگر به دنبال یک لیفتراک با کیفیت بالا با زمان کار طولانی تر و کل هزینه های عملیاتی کمتر هستید ، با ما تماس بگیرید . پرسنل آگاه ما قادر خواهند بود تا به شما کمک کنند مدل مناسب و مقرون به صرفه برای تجارت تان را انتخاب کنید. ما خوشحال خواهیم شد که به تمام سوالات  شما پاسخ دهیم و حتی می توانیم آموزش عالی ایمنی را برای اپراتورهای شما ارائه دهیم.

 

 

 

 

 

 

 

  • ۰۰/۰۶/۰۴
  • مهراد ابراهیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی