agahi1400

  • ۰
  • ۰

لیفتراک سپاهان

لیفتراک سپاهان

 

لیفتراک نوعی وسیله نقلیه ی صنعتی می باشد که به منظور بارگیری , حمل و تخلیه بار در صنایع مختلف کاربرد های بسیار فراوانی دارد و به نیروی انسانی برای حمل بارهای سنگین کمک می کند.

لیفتراک ها دارای انواع مختلف و متنوعی هستند. مهمترین وجه تمایز بین لیفتراک ها نوع انرژی مصرفی آن می باشد. برخی لیفتراک ها برقی بوده و با نیروی باتری کار می کنند و برخی دیگر از لیفتراک ها  نیروی خود را از سوخت هایی نظیر بنزین , گازوئیل و یا گاز تامین می کنند.

انتخاب نوع لیفتراک در هنگام خرید از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است. خرید لیفتراک سرمایه گذاری بزرگی است و شما برای خرید یک لیفتراک کارآمد باید هزینه ی زیادی را پرداخت کنید و اگر انتخاب خود را به درستی انجام ندهید ضمن صرف هزینه ی زیاد , کارایی و عملکرد بهینه ای برای شما به همراه نخواهد داشت.

نوع فضای شما , متراژ آن , نوع بار و وزن آن و ارتفاعی که میخواهید بار را بلند کنید در انتخاب شما نقش اساسی دارند. فاکتورهای دیگری از قبیل ساعاتی که در روز به لیفتراک نیاز دارید, سرباز یا بسته بودن محیط  , هزینه های نگهداری و .... را نیز  باید هنگام خرید لیفتراک مد نظر بگیرید.

در بازار مارک ها و برندهای مختلفی از لیفتراک وجود دارد تعدادی از این برند ها خارجی هستند مانند تویوتا , میتسوبیشی , چری , کوماتسو و ... ولی در میان لیفتراک های ایرانی نیز برند های خوب و با کیفیتی نیز وجود دارد که توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب می کند مانند لیفتراک سپاهان

کمپانی سپاهان یکی از برندهای های تولید کننده ی ماشین آلات صنعتی در ایران است که در منطقه ی موچه خورت اصفهان مشغول به فعالیت بوده و  طی سال های گذشته توانسته است لیفتراک های به روز و با کیفیتی را تولید کند که توانایی رقابت با لیفتراک های خارجی را دارد و در بازار داخلی نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده  و بازار داخلی را به تسخیر خود در آورده است.

لیفتراک های سپاهان بسیار متنوع بوده و هنگام خرید لیفتراک سپاهان شما انتخاب های زیادی پیش رو دارید و می توانید متناسب با نیاز و شرایط خود لیفتراک برقی , گاز سوز , گازوئیلی و یا حتی دوگانه سوز انتخاب کنید و بارهایی با ظرفیت 2 الی 32 تن را جا به جا و حمل کنید.

لیفتراک سپاهان مجهز به سیستم اعلان خطر هوشمند و پدال های ترمز دو مرحله ای و اتاقک محافظ راننده هستند که امنیت لیفتراک و اپراتور آن را تا حد زیادی تامین می کند.

صندلی های لیفتراک های سپاهان کاملا ارگونومیک بوده و از خستگی و کمردرد اپراتور جلوگیری می کند.

کیفیت و قدرت لیفتراک های سپاهان نیز قابل تحسین بوده و با انتخاب درست شما می توانید یک لیفتراک کارآمد بخرید و تا سال های سال هزینه های تعمیر و نگهداری خود را تا حد زیادی کاهش دهید.

 

نکاتی که هنگام خرید لیفتراک باید به آن ها توجه کنید:

در مورد خرید بهترین لیفتراک برای کارهای منحصر به فرد خود , نکات زیادی است که باید به آن ها توجه کنید در قسمت بالا تعدادی از فاکتورهای اصلی را برای شما بیان کردیم ولی نکات دیگری نیز هست که اگر به آن ها توجه نکنید می تواند مشکلاتی را در آینده برای شما ایجاد کند. با ما همراه باشید تا با آگاهی بیشتر , بتوانید بخرید بهتری داشته باشید.

1- قیمت: هنگام خرید لیفتراک گاهی وسوسه می شوید که لیفتراک ارزان قیمت تر را خریدداری کنید که حداقل نیاز شما را برطرف کند. ولی باید صادقانه بگوییم با وجود سنگین بودن هزینه های لیفتراک ها , آخرین نکته ای که به آن باید توجه کنید قیمت لیفتراک است. زیرا اگر لیفتراک مورد نظر نتواند نیازهای شما را برطرف کند ضمن پرداخت هزینه ی گزاف دردسرهای فراوانی نیز برای شما بوجود خواهد آمد.

2- بررسی همه جانبه ی لیفتراک: اگر قبل از خرید لیفتراک در گارگاه , کارخانه یا انبار خود از هیچ لیفتراکی استفاده نکرده اید بهتر است قبل از خرید , یک لیفتراک اجاره کنید تا در شرایط واقعی کار خود , آن را  امتحان کرده و با دید بازتر و بهتر بتوانید لیفتراک مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

3- خرید از نمایندگی های معتبر: یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنید خرید از نمایندگی های معتبر است که در صورت خرابی و یا تعمیر بتوانبد از خدمات پس از فروش و تعمیرکاران نمایندگی کمک بگیرید در غیر اینصورت در صورت بروز مشکل برای لیفتراک دردسر و هزینه ی زیادی برای شما به همراه خواهد داشت.

 

با توجه به موارد ذکر شده خرید لیفتراک یکی از مواردی است که حتما باید با تحقیق فراوان و کسب اطلاعات زیاد درباره آن اقدام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه لیفتراک ها و راهنمایی خرید بهترین لیفتراک با ما تماس بگیرید تا از راهنمایی های مشاوران ما بهره بگیرید و لیفتراکی متناسب با نیاز خود خریداری کرده و تا سال های سال از انجام خرید مجدد آن بی نیاز شوید.

 

 

 

 

  • ۰۰/۰۶/۰۴
  • مهراد ابراهیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی