agahi1400

  • ۰
  • ۰

قالب سنگ مصنوعی

سنگ مصنوعی

سنگ های مصنوعی به سنگ هایی گفته می شود که توسط بشر و در آزمایشگاه ها و کارخانجات تولید می شود و امروزه در صنعت ساختمان سازی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

گرچه سنگ های ساخته شده توسط انسان همان حس تاریخی و عاشقانه سنگ های طبیعی را ندارند ، اما دارای چندین مزیت مهم هستند. قیمت سنگ های مصنوعی بسیار مناسب تر از سنگ های طبیعی است بنابراین از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه تر از سنگ های طبیعی هستند ضمن اینکه دوام رنگ و شکل آن نیز بسیار بیشتر از سنگ های طبیعی بوده و حمل و نقل و نصب آن ها نیز راحت تر است بدین ترتیب جای خود را در صنعت ساخت و ساز به خوبی باز کرده اند.

ساخت و سازهای مسکونی و تجاری صنعتی به سرعت در حال رشد است و تقاضا برای سنگ های مصنوعی هر روز بیشتر و بیشتر می شود. تجارت با سنگ های مسکونی به افراد امکان ورود به بازاری را می دهد که در آن قادر به ایجاد یک تجارت موفق و پر رونق با درآمدزایی سودآور خواهند بود.

 

قالب سنگ مصنوعی چیست؟

قالب های سنگ مصنوعی قالب هایی هستند که طرح ها و نقش و شیارهای بسیار شبیه به سنگ های طبیعی را دارا است و مواد اولیه تولید سنگ های مصنوعی مانند بتن و رزین و ...  را داخل این قالب ها ریخته تا فرم و شکل سنگ های طبیعی را به خود بگیرد.

جنس , مدل ها و طرح های قالب های سنگ مصنوعی و اینکه تا چه اندازه طرح ها و نقش های آن به سنگ طبیعی شباهت داشته باشد از اهمیت زیادی برخوردار است.

قالب های سنگ مصنوعی به دو دسته قالب های سخت و قالب های نرم تقسیم می شوند که هر کدام کاربرد متفاوتی دارند.

قالب های سنگ مصنوعی برای تولید سنگ  نمای ساختمانی , کف سنگ های تزئینی , سنگ فرش ها و ... به کار می رود.

جنس قالب های سنگ مصنوعی و کیفیت آن ها در  تولید و فروش سنگ های مصنوعی بسیار حائز اهمیت هستند , انتخاب یک قالب نا مناسب باعث شده سنگ پس از شکل گیری  به طور کامل از داخل قالب خارج نشده و طرح و نقش آن مصنوعی و بی کیفیت به نظر برسد و یا روی سنگ ها رگه هایی از تولید قارچ باشد که تمامی این ها کیفیت کار شما را زیر سوال می برد.

 بنابراین برای راه اندازی خط تولید سنگ مصنوعی و ساخت سنگ مصنوعی یکی از مهمترین نکات انتخاب قالب های مرغوب , با کیفیت و مناسب می باشد.

 

بهترین قالب سنگ مصنوعی را از کجا خریداری کنیم؟

ما طیف وسیعی از قالب های سنگ مصنوعی با پیچیده ترین طرح و نقوش را تولید می کنیم که طرح های آن بسیار شبیه به طرح های سنگ طبیعی بوده و تشخیص و تمیز بین آن ها با سنگ های طبیعی مشکل باشد.

قالب های ما از جنس مرغوب و فوق العاده عالی الاستیکی ساخته شده که  طول عمر بالایی دارد و در طولانی مدت می تواند برای شما بهترین کارایی را داشته باشد و به سرعت شکسته یا فرسوده نمی شود.

قالب های ما توسط یک فرمول سفارشی ساخته می شوند که بالاترین استاندارد عملکرد را داراست و نیاز به مواد رها ساز برای خارج کردن سنگ از قالب را برطرف می کند  ، قالب زدایی سنگ در قالب های ما بسیار آسان است بنابراین نیاز به هیچ گونه مواد رها ساز نیز ندارید و هزینه های شما نیز کاهش می یابد و عملکرد فوق العاده ای به شما ارائه می دهد .

قالب های سنگ مصنوعی ما با مقاومت بالا در هزینه و زمان شما صرفه جویی می کند و شما می توانید بهترین نوع سنگ مصنوعی با کیفیت بالا و شبیه به سنگ های طبیعی را تولید کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تولید سنگ مصنوعی , قالب های سنگ مصنوعی و قالب های موزائیک با ما در ارتباط باشید تا با کسب و کاری پر رونق , جدید و رو به پیشرفت آشنا شوید و بهترین و مرغوب ترین قالب های سنگ مصنوعی را از ما بخواهید.

  • ۰۰/۰۶/۰۶
  • مهراد ابراهیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی