agahi1400

  • ۰
  • ۰

آمبره مو

آمبره موها

داشتن موهای خوش رنگ و خوش حالت تاثیر به سزایی در زیبایی و جذابیت چهره افراد دارد. موهای بد رنگ و بد حالت چهره فرد را خسته و سن او را بیشتر نشان می دهد در حالی که داشتن موهای خوش رنگ و براق می تواند چهره فرد را بسیار شاداب تر و زیبا تر و جوان تر نشان دهد.

استفاده از رنگ موهای نامناسب و دکلره کردن توسط افراد غیر حرفه ای نه تنها زیبایی چهره فرد را از او میگیرد بلکه باعث آسیب جدی به ریشه و ساقه موها شده و سلامت موها را نیز به خطر می اندازد.

تکنیک های جدید و متفاوتی برای رنگ کردن موها در سالن های زیبایی حرفه ای رنگ و لایت وجود دارد که در این مقاله چند شیوه از جدیدیترین تکنیک های رنگ و لایت را برای شما معرفی خواهیم کرد. در ادامه با ما همراه باشید.

 

رنگ کردن مو به شیوه آمبره چیست؟  

آمبره یکی تکنیک های جدید  و مدرن رنگ مو است که در قسمت های ساقه و پایین مو , رنگ روشن و در قسمت بالا و به سمت ریشه مو , رنگ تیره زده می شود. به طور کلی در آمبره , مو حالت دو رنگ داشته قسمت ریشه موها به رنگ طبیعی مو بوده و یا رنگ تیره تری دارد و قسمت پایین موها به رنگ روشن و بلوند می شود.

آمبره مو تکنیکی بسیار زیبایی می باشد که علاوه بر زیبا تر جلوه دادن لایت روی موها از آسیب های جدی دکلره به ریشه موها جلوگیری کرده و تنها قسمت ساقه و پایین موها بی رنگ و یا دکلره می شود . در ضمن اینکه  آمبره چشم نواز تر و جدید تر از رنگ موهای قدیمی و یکنواخت است به سلامت موها و پوست سر شما کمک می کند.

رنگ کردن مو به شیوه سامبره چیست؟

در تکنیک آمبره مو تقریبا دو رنگ خواهد بود قسمت ریشه ها تیره و قسمت ساقه ها رنگ روشن و یا بلوند می شود. ولی در سامبره از بیش از دو رنگ استفاده می شود به این صورت که قسمت ریشه موها به رنگ طبیعی یا خیلی تیره و پس از آن اندک اندک هرچه به قسمت پایین موها می آید رنگ موها روشن تر می شود.

در این تکنیک شما باید از چند رنگ مو استفاده کنید و هایلایتی از تیره تیره به سمت روشن روشن در قسمت پایین مو خواهید داشت. البته بر عکس این روش هم صدق می کند که قسمت ریشه ها روشن باشد و قسمت پایین موها به رنگ تیره که این روش کم تر معمول بوده و معمولا ریشه موها رنگ طبیعی داشته و هرچه به ساقه مو و پایین موها نزدیک تر می شود مو رنگ روشن تری خواهد داشت.

تکنیک های فوق هر دو شکیل بوده و با توجه به نظر و سلیقه افراد و نوع و حالت چهره افراد می توانند رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنند.

در این سالن به آموزش شینیون مو در اصفهان نیز پرداخته میشود

بالیاژ چیست؟

بالیاژ تکنیکی از هایلات کردن مو می باشد که در آن از فویل و یا کلاه مش استفاده نشده و موها با نظم خاصی دکلره نمی شوند. بلکه رنگ روشن و یا مواد دکلره بدون نظم خاصی روی قسمت های مختلف مو زده می شود و ترکیب رنگی مانند سایه روشن روی موها ایجاد می کند که حالتی بسیار طبیعی و جذاب و دخترانه دارد.

 

در آمبره و سامبره تفاوت رنگ بین قسمت های مختلف مو حالت افقی دارد . یعنی قسمتی از ریشه مو تیره و حالت افقی هرچه به سمت پایین مو می آییم رنگ آن روشن تر می شود. ولی در بالیاژ هایلات های مو به طور نامنظم و عمودی در لابه لای موها خواهد بود و حالتی بسیار جذاب و دلربا مانند تلالو نور روی موها پدیدار می شود.

به طور کلی تکنیک های یاد شده همه جز مدرن ترین و به روز ترین تکینک های آرایشی هستند که زیبایی و جذابیت بسیار زیادی برای چهره شما به ارمغان می آورند علاوه بر این تکنیک های فوق معمولا هیچ آسیبی به ریشه موها نمی زند و موها دچار خشکی و آسیب های جدی بعد از دکلره نشده و سلامت موها تا حد زیادی تضمین می گردد. 

نکته قابل توجه دیگر در زمینه تکنیک های آمبره , سامبره و بالیاژ اینکه با رشد ریشه موها و بعد از گذشت زمان  جذابیت و زیبایی لایت شما تغییری نخواهد کرد و نیاز به ریشه گیری و رنگ کردن های مکرر و ترمیم نیست و لازم نیست هر ماه هزینه ای برای ریشه گیری و یا تغییر رنگ موهای خود بدهید.

تکنیک های زیبایی فوق نیاز به نگهداری خاصی ندارند و با یک سشوار روزانه شما می توانید جلوه ای جذاب از آبشار موهای خود داشته باشید بدون اینکه نگران ریشه های در آمده موهای خود باشید .

 

البته انجام تکنیک های فوق به تخصص و مهارت ویژه ای نیاز دارد و انجام این تکنیک ها در منزل و یا سالن های آرایشی نا معتبر و حرفه ای نه تنها نتیجه مطلوب و ایده آل را برای شما فراهم نمی کند بلکه ممکن است باعث آسیب جدی به موهای شما شود. پس اگر تصمیم به آمبره , سامبره , بالیاژ و یا هر نوع هایلات برای موهای خود گرفته اید حتما به سالن های معتبر و با تجربه در زمینه رنگ و هایلات مراجعه کنید.

  • ۰۰/۰۶/۰۶
  • مهراد ابراهیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی